en dag kvar.

Kom nyss hem från jobb. Bara imorn kvar sen är jag ledig fredag lördag söndag. Ska bli så skönt efter 11 dagars jobb. Sitter och väntar på min man som kommer nu när som. han jag och låni ska ut och springa o ha myskväll.
Det blir film och melon och Ilona ska få hundben. Mer orkar vi inte idag, är så sjukt sliten. Jobbade med extrem huvudvärk idag, tyckte inte det var så farligt imorse. Men det var det kan jag tala om, hehe. Min bortdmnade hjärna resulterade i att jag klämde tummen och var tvungen att slita bort den, så nu är jag en blånagel rikare också :P

Nej det ska bli skönt att bara ligga hemma och pussa på sin fina kille, och sin fina tjej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0