till annyma kommentarer.

Linnea och drake om Sinnessjukt.:
Du kan ju skriva ett inlägg där du ber om ursäkt till erika SOM INTE ENS VAR DÄR! blir så förbannad. och ja varför sa du inte till på plats. Åldern har du helt fel om! hon är 8 månader inte ett och ett halvt!

IP: 213.100.80.175


SVAR: Jag vet inte vem som är vem, vem som heter vad osv. Jag reagerade på¨hur hundarna var, sen spelar det ju ingen roll vem som är ägaren. Min killkompis sa till att de skulle hålla koll på hundarna (när de juckade mot varandra) min tjejkompis sa till tjejen i vattnet att hunden naffsade mot dem(ägaren sa då att vi skulle rycka henne i örat.vilket min vän inte ville) och min mamma hade sagt till ägaren dagen innan flera gånger att hon inte ville ha en löpande tik på hennes filt då hon hade hanhund med sig.

Åldern har jag inte själv frågat om, det sa en hanhundsägare som började berätta om en tik vid hundbadet. Hon sa till mig att tiken var så gammal , (detta var några dagar efter det hände.)


20 Juli, 22:49
Anonym om Sinnessjukt.:
Man kan ju undra, om det nu var så illa som du säger, varför sa ni inte till på plats? Eftersom du visste åldern på hunden måste ni ju ha pratat med dom?

Eller?



SVAR; Jag skrev det som jag var med om den dagen. Har inte tvingat någon att tro mig, men jag stod bredvid min kompis som blev biten, min kompis som blev riven. Jag plåstrade om en kille med blod rinnande i ansiktet. Och min sista kompis som var där simmade ändå ut till en tjej som gång på gång var under vattnet pga av en hund. Vi alla 4 såg också hanhundar som juckade i och bredvid tiken.

Har fått många förklaringar att jag är dum i huvudet och har helt fel o att tjejen i vattnet lekte med tiken innan, osv osv. Jag kanske missade det men jag tycker ändå det är mycket incidenter på samma hund , samma dag.


Kommentarer
Postat av: skit i det du

Helt rätt, du är dum i huvudet.



Ful är du också, så du vet.

2010-07-27 @ 03:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0