Hårigt..

Man kan ju fundera på om vi har hundvalpar här hemma. Men det är faktiskt bara donnan som springer runt och hårar. Var ganska komiskt när Marcus kom hem i onsdags kväll och säger "Men älskling du får ju faktiskt dammsuga när man ska visa lägenheten" . O nog hade jag städat alltid. Hela dagen hade jag städat och fixat. Dammsög gjorde jag det sista jag gjorde eftersom jag hade båda hårbollarna hemma. Sent på kvällen kunde man se lite hår här o där.

Jag äger ju en jättebra hundborste för korthåriga. Kammar man av hundarna med den en gång i veckan så släpper dom inte ett enda hår på den veckan. Men den har jag lånat ut för den var så bra, till nån. TYpiskt :P hehe

Ska leta frenetiskt ett par veckor, hittar jag den inte blir det en ny på malmamarkan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0