.

Var förbi eskilstuna hundcenter igår em/kväll. Dom ska ha allt i allo dag på lördag. Det var ringträning, problemhundsträning , hundloppis. osv så jag var förbi och pratade lite. Så då kunde jag ju inte låta bli att gå in i deras stora nyöppnade butik. Hittade vi biabäddar i jättefina färger. Vi beställde hem en rosa till Ilona, men de fanns i limegrönt , babyblått så jag hade väldigt svårt att bestämma mig ;)




Stod också och kollade på Hurttas hundtäcken. Just Ilonas storlek fanns inte så jag köpte inget täcke igår men tänkte jag skulle beställa ett regn och ett vintertäcke till i höst/vinter. Vi som är ute nästan lika mycket som vi är inne, kan det vara skönt för henne att slippa bli så kall och blöt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0